مثبت زندگی و اشتغالزایی

مثبت زندگی و اشتغالزایی


مثبت زندگی و اشتغال زایی

موسسه خیریه بیت الکوثر بمنظور ایجاد اشتغال برای خانواده هایی که دارای فرزند با معلولیت جسمی و ذهنی میباشند اقدام به راه اندازی کارگاه شیرینی پزی کرده است.

کارگاه شیرینی پزی ایثار باهدف کمک به خانواده هایی که دارای فزرند با معلولیت ذهنی ، اعصاب و روان و جسمی میباشند توسط مرکز خدمات مثبت زندگی وابسته به موسسه خیریه بیت الکوثر راه اندازی شده است.

این کارگاه از اواخر شهریورماه ۱۳۹۹ آغاز بکار کرده و بمدت دوماه بصورت آزمایشی و صرفا برای تامین اقلام شیرینیجات برای استفاده مددجویان در مراکز مختلف موسسه خیریه کاربردی بوده است . کارگاه ایثار اکنون با تولید روزانه حدود ۵۰ کیلو شیرینی منبع درآمد چهار خانواده توانخواه در منطقه زنگی آباد میباشد که با تولید انواع مختلف شیرینیجات همچون کیک یزدی، کماچ سحن، قاووت، کلمپه و … محصولات خود را برای عموم مردم منطقه ارائه داده و منبع درآمدی برای مادران توانخواه و همچنین یک نفر مرد از مددجویان مرکز بعنوان فروشنده شده است.

مثبت زندگی و اشتغال زایی
مثبت زندگی و اشتغال زایی

کارگاه ایثار در ابتدای کار با اخذ وام صندوق کارآفرینی با تجهیزاتی محدود شامل یک دستگاه فر کوچک و همزن خانگی آغاز بکار کرده و اکنون با کسب درآمد و سودهی حاصل از فعالیت خود توانسته تجهیزات و امکانات لازم را همچون یخچال، فر صنعتی و … برای ادامه فعالیت تامین کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *